CardDreams.nl maakt gebruik van zogenaamde cookies bij het aanbieden van haar diensten. Bekijk ons cookiebeleid
Akkoord en doorgaan
  1. Log in
  2. Favorieten (0)
  3. contact

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Kant-en-klare kaartjes bestel je eenvoudig online op deze site. Kies jouw favoriete kaart uit de collectie, geeft je tekst en/of wensen op en bestel het gewenste aantal kaarten.

Kaarten bewerken en bestellen gaat heel gemakkelijk op jouw pc met onze handige online tool. Let op: de online Flash tool werkt helaas niet op tablets of smartphones. Lees hier welke simpele stappen je doorloopt wanneer je kaarten wilt bestellen.

Ontvang ik vooraf een proefdruk?

Wanneer je jullie kaart eerst in het echt wilt bekijken, kun je een proefdruk bestellen. Een proefdruk kost slechts € 1,49 (inclusief verzendkosten en envelop). Lees hier meer over het bestellen van een proefdruk.

Kan het zijn dat kaarten zijn uitverkocht?

Nee, je hoeft je hier geen zorgen om te maken. Alle kaarten die je op onze website ziet, kunnen we onbeperkt voor jou produceren.

Hoeveel kaarten kan ik bestellen?

Je kunt zoveel kaarten bestellen als je wilt. Wij hanteren een minimale afname van 2 kaarten per ontwerp.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een bevestiging hiervan. Wij verwerken jouw bestelling en produceren de kaarten. Heb je op werkdagen vóór 14:00 uur jouw kaarten besteld (bewerk ’t zelf ) of geef je vóór 14:00 uur akkoord op de laatste leesproef (kant-en-klaar), dan worden jullie kaarten, uitzonderlijke situaties uitgezonderd, dezelfde dag nog verzonden.

Wat is het verschil tussen een bewerk ‘t zelf kaart en een kant-en-klare kaart?

Een kant-en-klaar kaartje is een collectiekaart. Hierbij heb je keuze uit kaarten met prachtige gouden details, kaarten met mooie lintjes of andere luxe applicaties. Bij een kant-en-klaar kaart geef je enkel een tekst op, CardDreams regelt de rest.

Een bewerk ’t zelf kaartje kun je helemaal naar je eigen hand bewerken. Speel met kleuren, afbeeldingen of eigen foto’s en maak eenvoudig jouw eigen unieke persoonlijke kaartje.

Wat gebeurt er als ik een fout maak bij mijn bestelling?

We adviseren om jouw volledige bestelling zorgvuldig te controleren.

Mocht bij ontvangst van de reeds gedrukte kaarten blijken dat er onverhoopt een foutje in is geslopen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij bekijken dan graag samen met jou of we je tijdig aan nieuwe kaarten kunnen helpen.

Hoe kan ik een kaart opslaan in mijn favorieten of account?

Een kaart uit de online collectie opslaan in jouw favorieten is heel eenvoudig. Klik op het hartje dat je links onder de afbeelding van de kaart ziet staan in het kaartoverzicht. Je kunt de kaart ook weer eenvoudig verwijderen uit jouw favorieten door nogmaals op het hartje te klikken.

Wil je een bewerk ‘t zelf kaart opslaan die je zelf al (voor een deel) hebt bewerkt met eigen tekst en beeld, zonder dat jouw werk verloren gaat? Kies voor “opslaan” en wij bewaren de kaart in jouw persoonlijke account. Heb je nog geen persoonlijk account, dan kun je deze makkelijk en snel aanmaken door jouw e-mailadres en een wachtwoord op te geven. Je kunt zoveel kaarten opslaan als je wilt. Zo kan je uiteindelijk de mooiste kaart daadwerkelijk bestellen.

Kan ik de tekst of afbeeldingen op de voorkant van de kaart veranderen?

Bij de bewerk ’t zelf kaarten uit onze collectie kun je gemakkelijk zelf tekst en beeld aanpassen in de online tool. Dit zijn bijvoorbeeld de speciale fotokaarten, waar je een eigen foto kunt toevoegen.

Bij een kant-en-klaar kaartje geldt: Alleen namen op de voorzijde van een kaart kunnen worden aangepast, andere teksten niet. Je kunt wel zelf de tekst maken die op de binnenzijde van de kaart wordt gedrukt.

Kan ik ook kaarten zonder tekst bestellen?

Ja, dit is mogelijk. Bij de bewerk ’t zelf kaarten kun je de voorbeeldtekst op de binnenkant van de kaart met één klik verwijderen in de online tool. De kant-en-klare kaarten kun je direct bestellen zonder tekst. Zo kun je bijvoorbeeld een handgeschreven tekst op jouw kaarten schrijven indien je dit wenst.

Kan ik mijn eigen ontwerp op kaarten laten drukken?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt jouw eigen ontwerp heel eenvoudig aan de binnen- en buitenkant van de kaart door ons laten drukken. Meer informatie over kaarten met eigen ontwerp drukken lees je op deze informatiepagina.

Kan ik de enveloppen vooruit gestuurd krijgen?

Dat kan! Dit is handig als je de enveloppen alvast wilt schrijven. Bewerk het zelf kaarten Kies je voor een bewerk het zelf kaart? Ga dan naar de kaart van je keuze, bewerk de kaart en sla de kaart op. Je kan later altijd nog aanpassingen doen in je ontwerp. Als je kaart opgeslagen is, ga je naar mijn account, en onder mijn kaarten zie je de kaart(en) die je op hebt geslagen. Kies daar voor de optie alleen enveloppen. Kant-en-klare kaarten Neem voor het vooruit bestellen van enveloppen contact op met de klantenservice, via info@carddreams.nl.

Tip: bestel meer enveloppen dan het aantal kaarten, een schrijffoutje is zo gemaakt.

Ik twijfel aan de kwaliteit van mijn ontwerp. Wordt deze nog door een expert gecontroleerd?

Absoluut! Wanneer wij zien dat bij een bestelling de kwaliteit van jouw ontwerp niet goed is, nemen wij direct contact met je op. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de resolutie van de foto niet goed is, of dat de tekst in een bepaalde achtergrond niet goed leesbaar is. Laat je kaarten drukken met jouw eigen ontwerp? Dan ben je zelf verantwoordelijk voor de inhoud, spelling en opmaak. Bij eigen twijfel over de kwaliteit van jouw ontwerp kun je altijd contact met ons opnemen.

Uit welke papiersoorten kan ik kiezen?

Dat kan alleen bij bewerk ’t zelf kaarten. Zo kun je kiezen voor mat papier, structuur papier, glans papier of parelmoer papier. Voor bedrukking structuur- en glans papier betaal je een kleine meerprijs.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt direct veilig online betalen via iDeal of met een creditcard (MasterCard of Visa).

Wat is de levertijd?

Heb je vóór 12:00 uur een bestelling geplaatst (bewerk ‘t zelf) of akkoord gegeven op de laatste leesproef (kant-en-klaar), dan zorgen we ervoor dat jouw kaarten dezelfde werkdag worden verzonden. Verzending geschiedt via PostNL.

Hoeveel betaal ik voor de verzending van kaarten?

Voor verzending van jouw kaarten rekenen wij € 4,95 (onafhankelijk van het aantal dat je bestelt). Voor verzending van een proefdruk rekenen wij geen verzendkosten. Wij maken alleen gebruik van bekende, betrouwbare en snelle transportdiensten.

Waar kan ik terecht met eventuele klachten?

CardDreams heeft klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Mocht u een klacht of suggestie hebben over onze producten of diensten? Neemt u dan graag contact op met onze klantenservice: 075-647 66 48 of info@carddreams.nl. Wij gaan dan meteen aan de slag met uw klacht en geven u binnen 2 werkdagen een oplossing.
Lossen wij uw klacht niet goed op, neemt u dan graag contact op met onze directie (+31-75-6476666).

Waar kan ik met andere vragen terecht?

Neem contact met ons op via telefoonnummer 075 - 647 66 48 of info@carddreams.nl. Onze klantenservice helpt jou graag verder.